سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دی 1388 - طاووس بهشت

اکبر گنجی، یکی از حامیان خارج نشین میرحسین موسوی، بار دیگر منکر یکی از پایه‌های اساسی شیعیان، یعنی "مهدویت " شد.گنجی که پیش از پناهنده شدن، از به موزه تاریخ سپردن افکار امام خمینی(ره) سخن گفته بود، در گفت‌وگو با شبکه بی.بی.سی فارسی، اندیشه مهدویت را برگرفته از مسیحیت خواند و مدعی شد که هیچ دلیلی مبنی بر وجود امام زمان(عج) وجود ندارد.ادامه مطلب...

نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


نامه سرگشاده ملانصرالدین به شیخ بیسواد

پنج شنبه 88 دی 24 ساعت 10:41 عصر

با عرض سلام خدمت شیخ.

همان‌طور که می‌دانید اخیرا شما گوی سبقت را از من در زمینه فکاهی ربوده‌اید و مردم دیگر مرا فراموش کرده و فقط به شما می‌خندند و در این زمینه پله‌های ترقی ظاهرا برای حضرتعالی برقی بوده و بیم آن می‌رود که شما دست زاکانی را نیز از پشت ببندید و به ریش من و عبید قاه‌قاه بخندید.

جناب شیخ! در قزوین از شهر بیرون‌تان نکردند که کردند، شما را در دارالعباده تنها نگذاشتند که گذاشتند، محافظانت از تو عاصی نشده‌اند که شده‌اند، مردم برایت جوک نمی‌سازند که می‌سازند، دشمن از تو سوء استفاده نمی‌کند که می‌کند، به BBC خوراک نمی‌دهی که می‌دهی، هرجا که می‌روی مردم بیرونت نمی‌کنند که می‌کنند، برایت آرزوی مرگ ندارند که دارند، در یک بیانیه 2 صفحه‌ای کلی غلط نداری که داری، نوشته‌هایت سوتی ندارد که دارد

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


به بهانه 16 دی سال 1359

16دی سالروز شهادت شهدای هویزه است؛ شهدای پاک و مطهری که جزو دانشجویان خط امام(ره) بودند و اقداماتشان، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سمبل مبارزات جنبش‌های دانشجویی در کشور به شمار می‌رود. دانشجویان پیرو خط امام(ره) بعد از آغاز جنگ تحمیلی نیز با لبیک به پیر و مقتدای خود در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حاضر شده و با رشادت‌های خود برگ زرین دیگری در کارنامه دانشجویان ایرانی به ثبت رساندند.   


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


روزشمار عدالت :سه روز گذشت

چهارشنبه 88 دی 9 ساعت 10:23 عصر

 روزشمار عدالت (دستگیری سران فتنه) پس از حرمت شکنی عاشورا

سه روز گذشت


اگر تا پایان ضرب‌العجل یک هفته‌ای هیچ برخوردی از سوی قوه قضائیه با سران فتنه صورت نگیرد اقدام انقلابی خود را بر اساس بند "م " وصیت‌نامه امام خمینی انجام خواهیم داد.چه شده است ما را که در مقابل این جنایات و هتاکی های بی شرمانه سکوت کرده ایم؛ ما فرزندان روح الله و سربازان خلف برحقش حضرت امام خامنه ای، هیچ گاه سنگر ولایت را رها نکرده و پشتیبانی از اسلام ناب را ترک نخواهیم کرد و لحظه ای دشمن را آسوده نخواهیم گذاشت.بدانید مکتب ما مکتب خمینی کبیر است و راه شهادت در پیش گرفته ایم یا به شهادت می رسیم و یا شما را خواهیم کشت که در هر دو حال ما پیروزیم.ما از قوه قضاییه می خواهیم اقتدار خود را به اثبات برساند و شعار می دهیم "ای قوه قضایی اقتدار اقتدار" ای دشمنان بدانید امروز نیز همچون زمان خمینی کبیر ملت و دانشجویان نخواهند گذاشت راه اسراییل و آمریکا را در پیش گیرید، و فریاد می زنیم "آمریکا در چه فکریه خامنه ای خمینیه" " آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه"

این درد را باید کجا بازگو کنیم ؟کجا بگوییم که سرپنجه های نظام سلطه در پایتخت نظام اسلامی اینگونه همه چیز را زیر سوال می برند.اگر مسئولان به وظیفه خود عمل نکنند و اگر نخبگان سیاسی(هاشمی-خاتمی-موسوی وکروبی) برائت جویی نکنند ملت مسلمان ایران خواب را از چشم دشمنان و سران فتنه خواهد گرفت و خشم توفنده آنها تا سال ها این انقلاب را تضمین خواهد کرد.


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


موسوی مسئول خون موسوی است!

سه شنبه 88 دی 8 ساعت 9:41 عصر

در حوادث فتنه عده ایی برنامه ریزی می کنند عده ایی هم تماشا می کنند.خیلی ها جوگیر می شوند و کارهایی می کنند و البته بهترین شرایط است برای کسانی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.در این میان بستگی دارد چه میزان در راهی که کوشش می کند، هزینه بپردازد. فدا شدن یک آرمان باشد یا فدا شدن یک هموطن! بالاتر از این هم امکان دارد؟! آری زیر سوال بردن نهضتی که 1370 سال به خروش آمده و خداوند خود ضامن آن خون ریخته شده است. چه کسی می تواند با آن در افتد؟!به قول حسین شریعتمداری: اگرچه از آغاز فتنه، تمامی شواهد،قرائن و اسناد غیرقابل انکار از وابستگی سران فتنه به صهیونیست ها و دستور گرفتن مستقیم آنها از موساد- و یا از طریق سازمان سیا و برای موساد- حکایت می کرد ولی آنچه روز عاشورا همگان شاهد بودند برای دیرباورترین افراد هم کمترین تردیدی باقی نمی گذارد که سران فتنه و آشوبگران آن روز، مصداق بی چون و چرای «فئه باغیه» و دشمنان اسلام، امام، نظام و مردم هستند. دشمنان وحشی و خونریز و مأموران حلقه به گوش اسرائیل که حتی از برنامه ریزی برای کشتن خواهرزاده خود نیز دریغ نمی ورزند!


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


7 روز و فقط 7 روز به مسئولان قضائی فرصت می دهیم تا آتش این فتنه را بخوابانند ، و پس از آن در هر مراسم و مناسبتی و در هر مکانی که باشد سران منافق آشوبگر را به سزای اعمال ننگین خود خواهیم رساند ، البته مسئولان می توانند این بیانیه را جدی نگیرند ، و چون گذشته به تعلل و سستی خود ادامه دهند  اما زمانی که پاره های بدن مطهر استشهادیون بدنهای نجس سران فتنه را از روی زمین پاک کرد ، و غریو شادی و فریاد و خوشحالی امت حزب الله به پا خواست ، به میزان جدی بودن این تشکل و هدف  مقدس ما پی خواهند برد.البته ما با فریب خوردگان احساساتی  کاری نداریم و حتی اگر بر گونه های ما سیلی بزنند ، جوابشان را نخواهیم داد ، ما اینک فقط تشنه خون دجالان دیوصفت هستیم و تا محاکمه یا نابودی آنها آرام و قرار نخواهیم داشت.اینک که مسئولان قضائی با تعلل خود جان ملت را به لب رسانده اند ، ما یک بار و برای همیشه بند میم وصیت نامه امام راحل(ره) را به اجرا خواهیم گذاشت.

- بند میم وصیت نامه عبادی – سیاسی امام راحل(ره) :

م- اکنون‌ وصیت‌ من‌ به‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ در حال‌ و آینده‌ و رئیس‌جمهور و رؤسای‌ جمهور مابعد و به‌ شورای‌ نگهبان‌ و شورای‌ قضایی‌ و دولت‌ در هر زمان‌، آن‌ است‌ که‌ نگذارند این‌ دستگاههای‌ خبری‌ و مطبوعات‌ و مجله‌ها از اسلام‌ و مصالح‌ کشور منحرف‌ شوند. و باید همه‌ بدانیم‌ که‌ آزادی‌ به‌ شکل‌ غربی‌ آن‌، که‌ موجب‌ تباهی‌ جوانان‌ و دختران‌ و پسران‌ می‌شود، از نظر اسلام‌ و عقل‌ محکوم‌ است‌. و تبلیغات‌ و مقالات‌ و سخنرانیها و کتب‌ و مجلات‌ برخلاف‌ اسلام‌ و عفت‌ عمومی‌ و مصالح‌ کشور حرام‌ است‌. و بر همه ما و همه مسلمانان‌ جلوگیری‌ از آنها واجب‌ است‌. و از آزادیهای‌ مخرب‌ باید جلوگیری‌ شود. و از آنچه‌ در نظر شرع‌ حرام‌ و آنچه‌ برخلاف‌ مسیر ملت‌ و کشور اسلامی‌ و مخالف‌ با حیثیت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ است‌ به‌ طور قاطع‌ اگر جلوگیری‌ نشود، همه‌ مسئول‌ می‌باشند.


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


سناریوی قتل ندا آقا سلطان

سه شنبه 88 دی 8 ساعت 9:36 عصر

در این مستند معلوم می شود که ندا آقا سلطان با همکاری منافقین در لحظه فیلمبرداری از خود، با دستگاهی مخصوص خون را روی صورت خود جاری می کند. همچنین تناقض های آشکار عکس معروف ندا آقا سلطان با فیلم پخش شده از وی نشان از دروغگویی دشمنان جمهوری اسلامی می دهد. ندا آقا سلطان در این سناریوی تحریک آمیز و احساسی، خود نیز همکاری می کرده و (پس از پایان سناریو به زعم خود) وقتی همراه با آرش حجازی وارد آمبولانس به بیمارستان عازم شد، در بین راه ماشین خود را عوض می کنند. با وارد شدن به خودروی جدید بازی تمام میشوند و احتمالا ندا بلند شده و مینشیند!اما نه بازی تمام نشده است.از آنجا که پخش فیلم در شب حادثه توسط بی بی سی قرار است افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد، واحتمالا تا فردا همه در به در جنازه مقتول می گردند، نیاز به پرده آخر سناریو داشتند؛ والا فردای ان روز این اتفاق تکذیب میشود.امری که ندا از آن غافل بود؛ اینجا بود که با خیانت برخی دیگر از همدستانش کشته می شود. در فیلم شاهد آن هستیم که اطرافیانش برای جلوگیری از خون ریزی دست بر سینه او می گذارند، در حالیکه پزشکی قانونی در کالبد شکافی محل تیر خوردن را ناحیه پشت سر و از زاویه تند به کمر اعلام می کند؛ احتمالا توسط بغل دستی داخل ماشین یا جای دیگر.بعد از مقاوت ندا در مقابل یارانش! گلوله ای که قرار بود بر طبق برنامه از ناحیه سینه به ندا برخورد کند (طبق فیلمی که قرار است شب از بی بی سی پخش شود) تا صحنه کامل شود، از ناحیه کمر به وی برخورد میکند.چه سناریویی شد! منافقان و معاندان به افراد خود هم رحم نمیکنند برای همین طبق برنامه در همان ماشین و یا جای دیگری تصمیم به قتل ندا میگیرند.اما نکاتی جالب نیز وجود دارد اینکه در هنگامی که دوربین کاملا به ندا نزدیک میشودناگهان میبینیم ان تصویر باکیفیتی که بوسیله دوربین مجهز گرفته شده تاریک میشود، با این کار احتمالا بیننده را گمراه میکنند تا جزئیاتی را نبینند ...

امام علی علیه السلام: این پرچم فتنه و فساد پرچم گمراهی است که بر محور ضلالت بر پاشده است و با شاخه هایش پراکنده گردیده؛ قائد و پرچمدار آن از ملت اسلام خارج و برگمراهی ایستاده است. پیروانش در مقابل دین بایستند... و کشته های راه ضلالت را به دروغ شهید خطاب کنند، حال آنکه خداوند مجرمان را مجازات می کند.

کامنت زیر توسط یک دکتر گذاشته شده و دلایلی دیگر بر دروغ بودن پروژه را بیان کرده است.

سلام

فیلم ندا رو دیدم. بعنوان یک پزشک چند نکته جدید توجهم را جلب کرد . 1- لحظه اول که ندا روی زمین خوابیده صورتش کاملا تمیز است و مستقیم از گوشه چشم توی دوربین نگاه می کند از طرف دیگر آقای دکتر بی بی سی میگوید که تیر به aort خورده برای چنین مصدومی این مقدار هوشیاری و توجه به دوربین غیر ممکن است بلکه در همان ثانیه های اول مصدوم confuse می شود. 2- در لحظه اول هیچ خونی روی بدن ندا نیست اگر بر اساس ادعای دکتر بی بی سی خون از aort پاره شده فوران کرده و روی صورتش ریخته چرا بقیه بدن تمیز است ؟ چرا دست دکتر که ادعا می کند جلوی خونریزی را گرفته بوده خونی نیست ؟ 3- نمی شود aort پاره شود و ده پانزده ثانیه بعد مصدوم اینقدر هوشیار باشد و به صدای اطرافیان عمل کند و دستش را حرکت دهد و نمی شودهم زمان با همه اینها اینهمه خون از بینی مصدوم بعلت پارگی aort خارج شود خروج اینهمه خون از بینی مستلزم آنست که خون وارد ریه و مجاری تنفسی شود و آنرا اشباع کند و از راه دهان و بینی خارج شود . در چنین وضعیتی مصدوم نمی تواند بلا فاصله قبل از خروج اینهمه خون هشیار باشد. در مجموع بنظر می رسد که پیمانکار مجری پروژه ایرانی بوده وگرنه از سازمانهای جاسوسی غرب توقع داشتیم تمیز تر کار کنند.

 

برگرفته از سایت

http://ssabz.ir/post-233.aspx


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


وقتی در گذشته افراد آشوبگر شعارهای ساختار شکن می دادند، بعضی ها بر این باور بودند که این افراد معتقد به جمهوری اسلامی بوده و به دنبال اصلاحات هستند. اما حوادث روز قدس و شعارهایی که در این روز سر می دادند نشان داد که این افراد با اصل جمهوری اسلامی مخالفند و به دنبال براندازی آن هستند. اما شاید هنوز برای تعدادی از افراد این شبهه باقی مانده بود که این طیف، اسلام را قبول دارند که متاسفانه با توجه به حرکت دیروز و شعارهای سازمانیشان در روز عاشورا، عملاً نشان دادند که مخالفت آن ها با اسلام بوده و همه کارهایشان برای قبول نداشتن اسلام است.اتفاق دیروز بسیار نادر بود حتی در زمان شاه ملعون هم چنین بی حرمتی به عزاداران حسینی صورت نگرفته بود و عاشورا با شادی و دست زدن همراه نشده بود. متاسفانه آشوبگران با حرکاتی که روز عاشورا انجام دادند مخالفت خود را با اسلام و عاشورا نشان دادند.ریشه این آشوب ها در داخل است و فرماندهی اصلی آن در خارج از کشور.همانطور که دیدیم دشمنان خارجی از طرفداران جنبش سبز دعوت می کردند که در روز عاشورا به خیابان ها بیایند و اعتراضات خود را نشان دهند و هم صدایی جنبش سبز با آن ها نشان داد که این افراد در راستای اهداف دشمنان حرکت کرده و با آن ها یک نوع همصدایی می کنند.


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


چرا موسوی تا کنون بازداشت نشده است؟

سه شنبه 88 دی 8 ساعت 1:49 صبح
شمال نیوز: نویسنده این یادداشت با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی نیروهای مومن به انقلاب اسلامی دستگیری سران غائله بعد از انتخاابت است ، به این پرسش پاسخ داده که چرا میرحسین موسوی تا کنون بازداشت نشده است .
سایت جوان آنلاین در این یادداشت مدعی شده است دلیل بازداشت نشدن موسوی نه انفعال نظام است ، نه مصلحت سنجی است ، نه امید به بازگشت موسوی . بلکه واقعیت ماجرا این است که « الگویی که نظام اسلامی در مواجهه با موسوی و هم‌پیمانانش برگزید، دقیقاً منطبق بر سیره حضرت امام است، حضرت امام جهت برخورد با خاطیانی که ضرر استراتژیک هم برای نظام داشتند به افکار عمومی توجه می‌کرد. نه اینکه خطای افراد را عرفی می‌دید، بلکه بیداری عمومی و روشن شدن حقایق را مقدم بر برخورد می‌دانست، به همین خاطر بود که از سال 1364 تا اوایل 1368 با منتظری مدارا کرد، به همین دلیل بود که بیش از 15 ماه بنی‌صدر را تحمل کرد.»این است بار دیگر به ماجرای بنی صدر اشاره کرده و نوشته است : « تحمل بنی‌صدر آنقدر برای یاران امام گران تمام می‌شد که مقام معظم رهبری و آقایان هاشمی،‌بهشتی و موسوی اردبیلی نامه‌های گلایه‌آمیز به امام می‌نوشتند. اما امام صبر می‌نمود. تا آنجا صبر کرد که از 11 میلیون رأی‌دهنده،‌یک نفر برای دفاع از بنی‌صدر در تیرماه 1360 به میدان نیامد و همه رأی‌دهندگان به وی،‌بر صراط امام ماندند.»نویسنده یادداشت در ادامه استدلال هایش این بار به نتایج بازداشت نشدن فوری موسوی پرداخته و نوشته است : « درخصوص آقای موسوی وضع به همین صورت است. اگر در روز 23 خرداد که موسوی اولین بیانیه خود را صادر کرد و انتخابات را خمیه‌شب‌بازی دولت و صدا و سیما خواند و مردم را به خیابان فراخواند، دستگیر و زندانی می‌شد، ریزش فعلی اتفاق افتاده بود، قطعاً عده‌ای بر این باور می‌ماندند که او حرف حقی داشت اما سریعاً خفه‌اش کردند و... اما گذر زمان بسیاری از مسائل را روشن کرد و موسوی با دست خویش خود را به دادگاه فرستاد. هر روز برگی از پرونده وی در مقابل چشم ده ها میلیون قاضی به نمایش درمی‌آید. اگر موسوی دستگیر می‌شد، نمی‌توانست در مراسم هفت سعیده‌ پورآقایی شرکت نماید، اگر دستگیر می‌شد نمی‌توانستیم «جمهوری ایرانی»‌را به وی نسبت دهیم، اگر موسوی دستگیرمی‌شد انحراف در روز قدس به حساب وی نوشته نمی‌شد، اگر موسوی دستگیر می‌شد بیانیه‌ شماره 16 وی برای تحریک دانشجویان در روزهای 16، 17و 18 آذر صادر نمی‌شد و اگر وی در زندان بود پاره شدن عکس امام به پای یاران وی نوشته نمی‌شد، زیرا افکار عمومی می‌پذیرفت که وی در زندان است. بنابراین چگونه می‌توانسته غائله‌ روز قدس و 16 آذر را هدایت و تأیید کند. بنابراین آنچه تاکنون اتفاق افتاده است لطف خداست و حیثیت‌زدایی از کسانی است که مدعیات آنان فروریخت و پس پرده نمایان شد. اگر به صبر خود ادامه دهیم برگ‌های دیگری از این پرونده رؤیت خواهد شد.»

به امید روزی که سران فتنه به جزای عملکردشان برسند

نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، حجت الاسلام پناهیان 6 دی در جمع عزاداران دانشگاه تهران به مناسبت روز عاشورا گفت: یکی از عجیب ترین نکات عاشورا، مسئله عاقبت به خیری است. 30 هزار آدم به ظاهر خوب که در این روز عاقبت به خیر نشدند و آخرت خود را در یک روز به آتش کشاندند.وی گفت: علی (ع) با تمام مناقب و مراتبی که دارند نگران عاقبت به خیری خود هستند و وقتی پیامبر اکرم خبر شهادتشان را می دهند ایشان می پرسند آیا آن موقع دین دارم.وی ادامه داد: شمر پای رکاب امیرالمومنین مجروح شده بود و عمر سعد هم پسر یکی از صحابه رسول خدا بود، کوفه هم شهری که فرماندهان سپاه اسلام آن را ساختند و همان ها حسین را کشتند. این چه پیامی به ما می دهد؟
پناهیان توضیح داد: همه رزمنده ها، همه زندان کشیده ها، همه درس اسلام خوانده ها بادیدن کربلا بترسند، نمی گویم عاشورا تکرار می شود اما امتحان کربلا مکرر می گردد پس سابقه دارها بیشتر بترسند.وی ادامه داد: دیدیم که معاندان ادعایی ندارند و هرجا باشند کف و سوت خود را می زنند و از آن ها نمی توان انتظاری داشت. اما خوب ها بترسند، کسانی که به آگاهی ها توجه نکنند و فقط به علم خودشان توجه کنند شکست می خورند آخرالزمان است، روز عاشورا خوب ها متهم اند، اگر خوب ها از راه درست منحرف شوند ضربه های بزرگی وارد می سازند.پناهیان گفت: کسانی که به آگاهی ها توجه نکنند و فقط به علم خودشان توجه کنند شکست می خورند. پیامبر ص می فرمایند: "شدیدترین عذاب روز قیامت برای عالمی است که علمش برایش فایده نداشته باشد."وی در ادامه افزود: این استدلال که «چون ولی فقیه معصوم نیست پس حرفش را نمی پذیریم» به جایی می رود که همه امور به آشوب کشانده شود. مثلاً اگر انتخابات ما زیر نظر لابی های صهیونیستی انجام شود، خب این گروه هم که معصوم نیستند، پس به کجا می رویم؟ پناهیان ادامه داد: اگر کسی گفت باید با من خیلی بحث کنید تا من قانع شوم، بدانید که خبری نیست و اتفاقی نمی افتد. امیر المومنین می فرماید: "من حرف واضحی به شما می زنم اما گوش هایتان را بسته اید و اتفاقی هم نمی افتد."وی در خاتمه به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کرد وگفت: امام صادق می فرمایند: "در آخرالزمان 12 نفر از فرزندان ما بیرق باطل بلند می کنند، پرسیدند در آن زمان چه کنیم که منحرف نشویم؟ ایشان پرده را کنار زدند و پرسیدند این چیست؟ گفتند: آفتاب، فرمودند مطمئن اید؟ گفتند: بله، فرمودند: برای شیعیان ما حقیقت مثل این آفتاب است."


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


   1   2      >